Saturday, June 9, 2012

MAIYA rindu INTAN !

hye to all my dearest reader! 
kan kat entry INI Maiya ada cakap Maiya nga sedih an? tw daq pasai pa? ne nak cta arr ne. .
semalam! semalam adalah hari terakhir Maiya hang ngn Intan @ Ieka. .
hari ne dy dah balik penang n truih gerakk ke Ipoh. .
hhmm. . pas ne xdaq dh membe Maiya nk kuaq. . duduk rumah ja. . tu pon kalo Fatin xly kuaq. .
semalam la, dpat borakk puas2x n hug dy! snap2x ngn dy. . nk negok? jom. .

u know, it's me
Ieke @ Intan )):
Patinnnn n Ieka!
angin kuat, muka buruk! =,=
peace aje! ^^v

background santikkk!

my muka sakai ! ^^
btw, ne ja yg ok sikit yg nk shared ngn ngkoranggg semua. . 
kami xdpt nk jumpaa lama2x coz nak hujann, so jumpa kejapp ja. . ingat nak jumpa ary ne. .
but, Maiya p Kinabatangan. k koranggg xtw pon. . ^^
smpy sandakan (rumah) pukul 1 dh. . flight dy dh kat laut mna dh tem tu. . )):
xpa la nnt kalo ada rezeki dapat jumpa dy insya-Allah Maiya nk jumpa dy lagi. . (gila xnk!)
hhmm, seriuss, mood down gilaa-gilaa karangg ni. .
xboleh nak taip or cerita ap2x dh ngn korng. . apa yg penting Maiya rinduuuu Intan!

to Ieka: aq minx maaf sngt2x kalau aq ad wat salah sepanjang hng kat sabah ne. .
hng balik sabah pon dh cukup bg aq, terubat gak la rindu aq kat hng slama ne. .
aq harap hng xlupa kat aq, n jga dri hang lek lok. .
stdy hard. . hng kn budak pandai ^^ hehe. . apa2x pon ada rezeki nnt kta jumpa lg k?
ILOVEYOU! IMISSYOU! ((':

ne Ieka ajaq. . xpnah nk muka vanggang mcm ne. .

1st time wat muka macam tu. . ntah ttba ja nak muka macam tu. . terikut Ieka dh la. .
hehe! GTG good night, sweet dreams ((:





PEACE.LOVE.HARMONY

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...