Thursday, April 26, 2012

tidakkk! kepeningan, ke-demam-an melanda ! erghh !

hye to all my dearest readers! nga wat apa? tengah makan biskut ka? hehehe. .
macam apa ja kn? xpa la sekurang-kurang nya Maiya caring gak kn? *pasan jap*. .
oke kelmarin kn Maiya exam english. .
kan Maiya battle ngn kawan Maiya, kalo Maiya ny marks BM, BI n PAI tinngi dari dy. .
dy nk bagi coklat kn? Maiya apa lagi tem exam english tu. .
Maiya conteng kertas tu bukan la maen pnjg, semata-mata m'jalankan psaingan sihat! haha
membe sebelah Maiya semua dh mati akal, xdaq idea. Maiya plak idea mncurah2x. .
hehe bukan nk bangga la, tp Maiya tulis karangan tu berdasarkan sebuah cerita yg Maiya hentam!
haha! xtw la mengena ka xa ka, asalkan ikut syarat soalan tu ja kn? hehe

tadi plak Maiya exam sejarah, hehe. ok xpayah cakap la kn?
semua ada pengalaman kn bila hafal samthing sal sejarah ne? sama la macam Maiya semalam. .
nk baca dh mnguapppp mcm harimau dh! xpon, bca 5minit pastu nk repeat balik,
LUPOOOO! haha, so p la info kat tv kn, info kat TUTO TV la hehe bukan astro ceria! haha
skli tngok, ada sal sejarah so, tanpa mlengah masa p duduk depan TV stdy ngn dy. .
baru bha belajar 15 minit, sudahhhhh mnguappp! hahaha 
then p bukak radio, stdy sambil dengar lagu. pon xmnjadi jugak! smpy mnagis Maiya smlm. .
knp? sbb xbly stdy la, dh tu sakit tekak plak. . umm, pity me )):
kenapa Maiya sakit tekak? sebab kelmarin Maiya kena hujan tem balik skolah. .
dh tu balik skolah tu, Maiya cuci motor pas cuci motor p maen air banjir plak! hahaha. .
mmg dh xdaq keja la tu, tu la balik xbly stdy ntah setan mana masuk dlm badan Maiya ne. .
lepas nagis tu p la ngadu ngn BUAH HATI ! esok pagi bila bangun tido. .
ad msg, dy msg Maiya dy bg Maiya semngat then tenng la sikit. . 
sekali dh sampai sekolah semua membe ngadu xdapat stdy la, ad yg xstdy la apa la mcm-mcm la!
skali dh dapat paper tu, p jawab soalan esei dulu bwu soalan struktur. .
alhamdulillah Maiya dapat jugk jawab tp yg mana Maiya faham la Maiya jawab. .
yg xsbrapa tu Maiya hantam sadjaa! hehe dari pada sejarah tu fakta dh jd sejarah reka plak! 
ish2x! apa la nk jadi kn? SPM dh nk dekat dh ne. .
ad stengah mmbe tu smpay semua soalan dy nk tiru, tiru sikit2x dah la ehhh! xmau kalah gk. .
xpa la, yg penting Maiya dh xnk tiru-tiru ne (bila perlu saja ^^) hehe btol la xtipu!

btw, tu jela kot esok Maiya exam agama plak, doakn ye? sumpah, esok xnk tiru!
korang saksi ya? ok cantekkkk! 
ok Maiya out dulu t Maiya blogging lagi ok? bye :*





PEACE.LOVE.HARMONY

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...