Saturday, July 30, 2011

lega rsany !

akhirnya ULBS for the second test done !
yeah ! berkat usaha aq dn shuhada menyiapknnya
dengan hati dan otak yg blank ! haha
btw, xsabar mo tnggu besuk !
smthng suprse will come !
omg ! haha aq harap aq bly tdoq ngn lena mlm ne .
tnpa gnguan dr S or E okey ?
insya-Allah aq xkn layang korng sprti mna korng wat ngn aq kn ?
hmbq ! aq dh btoi2x sakt ngn hmpa mua !

(sorry marah2x bkn lmpu merh ^^ , dis is wat happn to me last nite)
hhheerrr ! i hope me n my friend will do it as well for our ,
scary prsentation ! 
so excted , nrvous , scary , blurrrr ! so on . .
 hope , mag inc group is the last day on wednesday ! amin !

what can i say GOOD LUCK for who attend for prsentation tomorrow .
do ur best ! more prctise .
"mentng-mentng la sok prsentation english bspeaking plak post ary ne"
kata maiya kepada dri nya . heheh ^^

btw, THANK YOU ! (:


PEACE.LOVE.HARMONY

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...